Om att uppskatta det lilla

Allt blir så mycket lättare om man uppskattar det lilla. Försöka hitta guldkorn i vardagen typ.

- Igår kväll när jag cyklade iväg till Friskis & Svettis upptäckte jag att det INTE regnade! Jag cyklade med ett leende på läpparna.
- På jympapasset i lördags spelades en Two Withe Hourses-låt när vi stretchade! Det var ytterst nära att jag började vifta med armarna och ropa "Hallå, hör ni? Hör ni?! Det är Two Withe Horses! Från Sävar ju! Hör ni vad bra de är!"
- Idag bakade jag chokaldmuffins när jag kom hem från skolan. Åh, de blev så härligt sega och mjuka.
- Anna Ternheim i öronen på en kvällspromenad (utan regn, igen!)


På blåbärsplockning i augusti. Blåbär och sena sommarkvällar är guldkorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0